Már korábban feltett gyakori kérdések és válaszok. Amennyiben bármilyen kérdése van, melyre az oldalon nem találja meg a választ, kérjük keressen meg minket elérhetőségeink valamelyikén!
Hova szállítunk?
Jelenleg Magyarország területére szállítunk. Külföldi megrendelés esetén keressen meg minket, mert nem minden terméket és nem minden államba áll módunkban szállítani.
Magyarország területén a Magyar Posta Logisztikai Központ szállítja házhoz a csomagokat. A termékek csomagolása miatt „törékeny” szállítási módot választottunk, ami ugyan megnöveli a szállítást, de biztosítja, hogy a termékek rendben megérkezzenek. Amennyiben mégis sérült volna a csomag tartalma, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot!
Pest megyében mód van saját kiszállítést kérni, melynek díja egységesen 1.000 ft a megadott településeken. Az érintett települések a szállítási lehetőségeknél választható ki.
30.000 forintot meghaladó vásárlás esetén a szállítás ingyenes. Erről a pénztárnál a rendszer tájékoztatást ad, hogy mennyi hianyzik még az ingyenes szállítás eléréséhez.
Milyen fizetési mód választható?
A választható fizetési módok: bankkártyás fizetés a PayPal rendszerén keresztül; banki átutalás; utánvét (fizetés a futárnál készpénzben); készpénzes fizetés (személyes átvétel, illetve helyi kiszállítás esetében).
Milyen bankártyával lehet fizetni?
Jelenleg VISA és MasterCard bankkártyákat fogadjuk el.
Hogyan kérhetek ÁFÁs számlát?
A pénztárnál kérjük a céges adatokat megadni és a megjegyzés rovatban feltüntetni ÁFÁs számla igényüket, melyhez kérjük adószámukat megadni szíveskedjenek.
Sérült, hibás szállítás esetén mi a teendő?
Amennyiben már átvételkor látható, hogy a csomagolás sérült, kérjük ezt jelezzék a futárnak és vegyenek fel egy jegyzőkönyvet erről. A jegyzőkönyvet kérjük küldjék meg nekünk, hogy a hivatalos ügyintézést megkezdhessük.
Amennyiben csak felbontásnál derül ki, hogy az áru megsérült kérjük, hogy készítsenek róla fotó dokumentációt és jelezzék felénk!
A termék ára tartalmazza az ÁFA-t?
Igen, a honlapunkon található árak buttó árak, melyek tartalmazzák az Általános Forgalmi Adót.
Nem tudtam befejezni a vásárlást, mit tegyek?
Amennyiben bármilyen technikai ok miatt nem tudja befejezni a vásárlást, kérjük keressen meg minket elérhetőségeink bármelyikén.
Telefonon is leadhatom a rendelésemet?
Igen, ha Önnek kényelmesebb, vagy valamiért szívesebben adja le rendelését telefonon, esetleg kérdése van valamelyik termékünkkel kapcsolatban keressen minket a megadott telefonszámunkon. Hívjon, ha rendelni szeretne, érdeklődik, bármilyen kérdése van, vagy helyi szállítási időpontot szeretne egyeztetni.
Van egy promóciós kódom, hogyan tudom használni az online vásárlásnál?
A pénztárnál mód van egyedi, vagy akciós promóciós kódot megadni és a kedvezményeket érvényesítani a fizetés véglegesítése előtt. A rendszer a kedvezményt automatikusan érvényesíti és a megfelelő kedvezményt levonja a fizetendő összegből.
Szeretném, ha értesítenének az új ajánlatokról. Mit tegyek?
Iratkozzon fel a hírlevelünkre! Minden hírlevél feliratkozót értesítünk az új termékekről és akcióinkról.
Bővebb információ a Felhasználás feltételeiről (ÁSZF) és az Adatkezelés szabályairól.